Veit du; at dagene som kjem og går, dei er sjølve LIVET

onsdag, oktober 28, 2009


Blomsterprakt!

i går fekk eg blomster på dørå, eg blei så overraska å så glad! Eg elske overraskelser, spesielt dei som e rosa å lukte godt...
Tusen takk prinsessene mine, eg e så glad i dokker.

Risiker mer enn det andre mener er trygt.
Vis mer medfølelse enn det andre mener er klokt.
Drøm mer enn det andre mener er realistisk.
Forvent mer enn det andre mener er mulig.


Det finnes 2 måter å leve på.
Den ene er som om ingenting er et mirakel.
Den andre som om alt er et mirakel




Den nya hyllå mi
På lørdag var eg på Ikea å kjøpte meg denna hyllå. Eg e såååå fornøyd, ikkje minst fordi eg klarte å skrua den isamen nesten heilt uten hjelp. I denna hylla kan du setta inn alle dei tingå du like, å så blir dei framheva på kvar sin måte. Hyllå her seie faktisk ein del om meg..
Oppå toppen ser du ein liten engel, d e så nydeligt med englar å for meg symbolisere dei fred og trygghet. Eg har brukt 3 hyller på bøker så eg like veldig godt. Eg e utruligt glad i å lesa, å d e nesten ingenting som e så avslappande å avkoblande som å lesa ei god bok. Eg har nettopp begynt å samla på tekoppar frå Green Gate, eg fekk 2 stykk av ei goe venninna å nå ønske eg meg fleire til jul. Dei har gode "mjuke" fargar å eg blir glad av å sjå på dei! Nogen trekorger syns eg pynte opp, i dei har eg forskjellige lys og serviettar, klar for å få besøk. Eg tenne alltid lys, i ei av hyllene ser du ei litå lykt. Store og gode kaffekoppar står og klar t å bli brukt. Som dokker har skjønt frå tidligare i innlegget så e eg kjempe glad i blomster, så 3 av hyllene har fått blomster i seg, d e noge friskt og nydeligt med blomster!

3 kommentarer:

  1. Å, så møkje fint og sjå, og godt å lesa. Heldige du da så får blomar på dørå! :O)

    SvarSlett
  2. Så herligt, dei blommane lyste skikkeligt opp!

    Så fine leilighet dåkke har forresten. Me må få meka ås bort ein kvann dag å sjå skikkeligt :D Bra jobba med ikea-hyllå, eg måtte te slutt resignera og spør Bjarte om hjelp når me sko montera våras.

    SvarSlett
  3. Nydelige blommar og nydelige bilder! Og dåkke har fått opp hydlene ja:) Så fint det blei!

    SvarSlett