Veit du; at dagene som kjem og går, dei er sjølve LIVET

mandag, mars 07, 2011

Lei av pastell

Andre byrjar å hente fram pastellfargane no når våren bankar på døra... men eg er i grunnen lei av pastell.

No er eg klar for klåre, friske fargar! Av den grunn har eg byrja å plukke vekk nokon av dei lyse, duse fargane mine, spesielt rosa.

Så var det å finne noko eg kunne erstatte dei med då... heldigvis er Fretex næraste nabo. Søstrene Grene er også kjærkommen når ein ikkje har så stort interiør-budsjett!

det er blitt ein del gult til no, men jakta fortset...











4 kommentarer:

  1. Marita3:37 p.m.

    Du har det fint du :) Kjem snart! Klem

    SvarSlett
  2. GuLt e KuLt! Og fint:) Glede meg forresten te å pynta te påske eg:)

    SvarSlett
  3. Fin blogg til ei fin dame:) Skikkelig kreativt.

    SvarSlett