Veit du; at dagene som kjem og går, dei er sjølve LIVET

lørdag, januar 23, 2010



Green Gate og Sienna


Eg har begynt å samla på detta serviset fra Green Gate. Der er så utruligt mange fine mønster og varianter av Green Gate, men nå har eg endelig gått for desse merkene:
Ein kombinasjon av Claire og Green Spot.
Eg e fornøyd!



Rett itte jul var eg ein tur innom Glassmagasinet downtown Stavanger, å eg kom over dette bestikket som hette Sienna. Heile butikken var til halv pris, og eg slo til. Eg har ikkje noge bestikk fra før og eg syns detta var nydeligt. Nå har eg bestikk til 12, og snart kan eg dekke på med Green Gate serviset mitt.
Eg føle meg rett å slett litt voksen!






















Velkommen på besøk!


























































































3 kommentarer:

  1. Anonym1:55 p.m.

    Så nydeligt!! Glede meg t å komma på kaffibesøk!:) Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Anonym5:11 p.m.

    Kjempefine kopper og elegant bestikk. Du har god smak ;-) Mamma

    SvarSlett
  3. Snadder:) Fint bestikk og!

    SvarSlett