Veit du; at dagene som kjem og går, dei er sjølve LIVET

søndag, januar 10, 2010

Stor skøytefest på Store Stokkavatn

Store Stokkavatn (Foto: Ole Andreas Bø/NRK)

Skøyter, pølser og kakao på Store Stokkavatn.

Foto: Ole Andreas Bø/NRK



SER DU NOKON DU KJENNER?


Lørdag var ein fantastisk dag! Me var ein stor gjeng som valgte å bruke dagen på Stokkavatnet. Her fyrte me opp eit gedigent bål, grilla pølser, pinnebrød, kakao, kaffe og ikkje minst leika oss på isen! Utruligt deiligt å kjenna at sola begynner å varme! Men kaldt var det nå likevel, å me var utrulig glad for at Tom Atle hadde tatt med seg ein TRILLEKOFFERT full av ved!


Høydepunktet må seiast å vere då NRK kom og filma oss og tok bilder!


Eg fant eit nydelig utdrag frå ein sang på bloggen til mi gode venninne Linn som eg syns passa for denne dagen!

Jeg vil leve med alt det som lever,
jeg vil takke for alt jeg har fått.
Jeg vil løfte mitt ansikt mot solen
kjenne smaken av alt som er godt.
Haldis Reigstad







3 kommentarer:

  1. Åyåy! Kjendisar:)
    Har ikkje vore på noge is endå eg. Bør vel kanskje ikkje heller akkurat nå når eg tenke meg om... Ha ein nydelige sundag!

    SvarSlett
  2. det såg koslikt ut! :O)

    Og ja, kjempe fine sang ;O)

    SvarSlett
  3. Anonym9:11 p.m.

    Så nydelig blogg Gerd Katrin! Jeg ble tipset om å gå inn og smugtitte;) Håper alt står bra til deg! Ønsker deg et riktig godt nytt år!Klem fra Åshild

    SvarSlett