Veit du; at dagene som kjem og går, dei er sjølve LIVET

mandag, februar 22, 2010

Inspirert


Eg er INSPIRERT
Eg har kjøpt meg eit blad som heiter "Lev Landlig".
Bladet er fullpakka med gode idear, tips til nettsider, nydelege bilete og reportasjar.
Eg nyt å lese dette bladet...

Dette er eit servise fra Weedgewood og Jasper Conran som eg synes er nydeleg.
Så stileg å kunne velje forskjellege fargar som ein kan kombinere.



Noregs glas
Eg har nett fått tak i fleire billege Noregs glas på Fretex. Dei kan brukast til så mangt... Ein kan fylle dei med sysaker, knappar, frokostbalnding, korn, lys, kongler, kanel stenger, bestikk,
kuler, silkeband +++


5 kommentarer:

  1. Ja, det va lurt å broka norgesglas te det! Lurt og fint. Det e alltid kjekt å kosa seg med såne blad:) Men ofta e di ganske dyre... Ska du him i nermaste framtid elle?

    SvarSlett
  2. Eg komme him imårå å blir hima t lordag kl 14.
    Har du tid t å henga?

    SvarSlett
  3. Har vinterferie eg vettu, så eg kan henga som barra det;) I mårå ska eg ha bibelgruppa einaste. Ellers trur eg ikkje eg har så mången planer

    SvarSlett
  4. hei hei gode du!!
    eg liker SÅ godt de bildene du har i side menyen. hvor har du funnet dem? Eller har du tatt med selv?
    Klem klem :)

    SvarSlett
  5. Eg har funnet dei på weheartit.com

    SvarSlett