Veit du; at dagene som kjem og går, dei er sjølve LIVET

lørdag, desember 04, 2010


Adventstid!

Minusgrader, skøyter, lys, pakkekalender, mandarinar, stjerne, glede, adventskvelds, juleverkstad, julekonsertar, vener, julemysteriet (Jostein Gaarder), pledd, julekaffi +++


Advent er noko av det beste eg veit, eg gledar meg til det som ligg og ventar, samstundes som kvardagen er proppa av gode ting..



Tenn Lys!
To lys skal skinne for kjælighet og tro,
for dem som viser omsorg og alltid bygger bro.
Må fanger få sin frihet og flyktninger et hjem.
Tenn Lys for dem som gråter og dem som trøster dem.



No var det på høg tid å få bort sommar putene.
Her har eg sydd to nye puter med
stoff frå stoff og stil.





Det er fint å sitje inne å måle når minusgradane
stig utanfor døra





Adventskalender,
like spanande kvar dag kva som kjem!




Takk

for adventstid,

for fred,

glede,

familie,

venar.

Takk for det som er
og for håpet
i alt det som
ventar


3 kommentarer:

  1. Hahaha! Her sitte me seint på fredags kveld/lordags måren og blogge om adventslysene våre på skrått;)

    Men seriøst, kjempeflotte bilder! Så lyse og fine du fekk di! Kjempefine puter du har sydd og:)

    Glede oss te du kjeme him:)

    SvarSlett
  2. nyyydelige puter!! :O) Og så kosligt med adventslys på forskjellige fat.

    Eg huske ikkje heilt kor eg har kjupt papiret, men det va ein bokhandel... ;O)

    Glede oss t å sjå deg igjen!

    SvarSlett