Veit du; at dagene som kjem og går, dei er sjølve LIVET

onsdag, januar 19, 2011

Fiskesuppe og Bjørkegreiner

Nommm... fiskesuppe alla Findus og GK:
1 pk. findus fiskesuppe
i mens suppa kokar opp hakkar du
bacon i små bitar
kvitlauk
raudlauk
litt chilli
vårlauk
gulrøter
sjampinjong
paprika
og surrar det i steikjepanna
Dryss dette på toppen av suppa,
server med nysteikte baguettar
BON APETIT

Eg var så heldig å få Leila Lindholm si kokebok, a piece of cake, til jul hjå mi nydelege venninne. Eg har bladd mykje i boka allereie og nyt kvart bilete. Det som er så fint er at ho er full av inspirasjon, både i form av bakverk og interiør.
Eg har plukka ut fleire godbitar som eg gler meg til å prøve ut!


Denne store bjørkegreina henta eg inn til jul og pynta den med diverse smånips.
No er det meste av nipsen plukka av,
og erstatta med eit par nydelege eglevenge som eg fekk i julegåve hjå ei anna god venninne. Hjartet du ser i bakgrunnen er ei julegåve til meg sjølv ;)




Øynene kan se så mange vidunderlige ting
dersom du virkelig fokuserer.
Livet er nesten som et maleri,
et merkelig abstrakt maleri.
Du kan betrakte det og tenke at livet er diffust,
men dersom du ordentlig
SER,
fokuserer,
bruker fantasien,
så kan livet være så mye, mye mer!

3 kommentarer:

  1. Eg blir så glad når det e nytt innlegg på bloggen din:) Fiiiine bilder!

    SvarSlett
  2. Lovely :)

    SvarSlett
  3. suppå hørrtes herlige ut
    så lurt me ei grein
    og du har så fiiine puter

    :O)

    God helg t deg, min venn.

    Du må snart komma him ein tur t oss nå :O)

    SvarSlett